wire

I AM THE FLY / I am the fly


Crawling over your window you think I′m confused. I′m waiting for the divergent wasp to complete my current ruse. You use a plate glass screen to protect my chosen target but there′s an air pellet hole I can crawl through to you. I am the fly in the ointment. I can spread more disease than the fleas which nibble away at your window display. I am the fly in the ointment. I′ll shake you down to say please as you accept the next dose of disease.
krieche über dein fenster, du denkst ich hab sie nicht alle. ich warte auf eine verirrte wespe und stell ihr ne falle. du kannst ja blendwerk aushecken, mein gewähltes ziel zu decken, aber zu dir komme ich doch durch dies einschußloch. ich bin die fliege in der salbe. ich streue mehr plagen als flöhe, die nagen an den schaufensterauslagen. ich bin die fliege in der salbe. ich werde dich ekeln bis du bitte-bitte machst und dir die nächste dosis krankheit anlachst.

 

(7″ / LP: Chairs Missing, 1978 - Übertragung: Henryk Gericke)


Besucher: 32816 umsetzung © karsten richter